Prawidłowe Odżywianie W Okresie Menopauzy

Uncategorized

Dla kobiet, menopauza-to jest test rzeczywistości, że twoje ciało się zmienia. To jest czas, aby zadbać o siebie, poprzez zdrowy styl życia. Prawidłowe odżywianie i aktywność fizyczna sprawi, że to przejście łatwiej średniej.

O MenopauzieO Menopauzie

Każda kobieta musi zmierzyć się z tym “zmiany w życiu” podczas jej ostatniego okresu. Średnio kobiety menopauzę w wieku 51 lat, ale może to nastąpić wcześniej lub później. Objawy przekwitania zmieniają się z każdą kobietą. Ogólne objawy to uderzenia gorąca, nocne pocenie się, zwiększenie masy ciała wokół średniej, zaburzenia snu i zmiany nastroju. Jednak, niektóre kobiety przechodzą menopauzę bez rzeczywistych objawów.
Jakie są przyczyny menopauzy? Hormony. Wraz z wiekiem u kobiet jajniki produkują mniej estrogenów i progesteronu, dwóch głównych hormonów do rozmnażania. Gdy poziom estrogenów zejść, jednym z pierwszych objawów “przejściowego okresu menopauzy” – to nieregularne okresy, w których krew jest w niezwykle ciężkich lub lekkich; czas między okresami może również wzrosnąć.

Przyrost masy ciała w okresie menopauzyPrzyrost masy ciała w okresie menopauzy

Ze względu na spadek poziomu hormonów i naturalny proces starzenia się, wiele kobiet coraz trudniej jest utrzymać się zbędnych kilogramów w wieku 40-50 lat. Często kobiety tracą masę mięśniową i odkładania tłuszczu, głównie w okolicy brzucha. Stylów życia czynniki wchodzą w grę, zbyt menopauzalnych kobiet, zazwyczaj mniej aktywne i jeść więcej kalorii niż potrzebują.

Zagrożenia dla zdrowia związane ze wzrostem masy ciała w okresie menopauzy

Spójrzmy prawdzie w oczy: kiedy zaczyna się ściemniać, możemy nie czuć się dobrze. To może być niewygodne i powodować niską samoocenę. Ale to jeszcze nie wszystko. Przyrost masy ciała jest związana z problemami zdrowotnymi, w tym wysoki poziom cholesterolu, wysokie ciśnienie krwi i oporność na insulinę (stan, w którym organizm nie może prawidłowo wykorzystać insuliny, co może prowadzić do cukrzycy).

Unikając “średniej kwasica kryzys”Unikając "średniej kwasica kryzys"

Plan naturalnego spowolnienia metabolizmu ciała. Jak i w każdej chwili w życiu, nie ma szybkich rozwiązań, jeśli chodzi o utratę wagi. Istnieją jednak sposoby, aby uniknąć kryzysu wieku średniego, kiedy dochodzi do spowolnienia metabolizmu.
Być aktywnym fizycznie. Dorośli powinni zrobić co najmniej 30 minut umiarkowanej intensywności ćwiczeń przez większość dni w tygodniu. Trening nie musi oznaczać wycieczkę do siłowni. Można być aktywnym, robić codzienne czynności. Iść po schodach; zaparkować z dala od miejsca przeznaczenia i chodzić; ogród; lub taniec.
Jeść Prawidłowo. Produkty, takie jak warzywa, owoce, produkty pełnoziarniste, chude produkty mleczne i chude produkty białkowe zawierają wszystkie niezbędne składniki odżywcze, bez zbędnych kalorii.Jeśli pijesz alkohol, ogranicz się jednego drinka dziennie.
Unikaj ponadgabarytowych porcjach. Spróbuj użyć mniejsze talerze, miski i szkła. Przygotujcie częściej w domu, gdzie jesteś w kontroli, że w twojej diecie. Kiedy jedzenie poza domem, wybierz menu u dołu kalorii. Wybrać dania, które zawierają warzywa, owoce i produkty pełnoziarniste.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *